Hej och tack så mycket för utbildningen och den matnyttiga sammanfattningen nedan! Jag kommer att ”jobba mig igen” detta, och det är jättefint att jag har möjlighet att ställa ytterligare frågor.
Väldigt mycket att tänka på, helt nytt för mig att planera min kommande ekonomi/pension så här, men väldigt inspirerande!